...

Tjena !

Jag bloggade inte igår för att jag har en vän har som stannar till på SÖNDAG ;D YEEEEY !!!! ;D;D;D;D;D

Men men.. Nu skriver jag ; ) ! Tyvärr så har jag inte skrivit så mycket om Thule, ; ( Men det finns inte så mycket att skriva just nu när jag inte har varit hos honom på ett tag men något som är *VIKTIGT* med honom är att han kan inte ridas p.g.a att han har en ryggskada ;( Och så har han känsliga hovar och får INTE gå på grus ;'( FAAAAAAN!! Men som tur är så har vi ju Gahzal som hjälper till ! ; ) Älskar henne !<3

Men men , här kommer en bild på lite hästar med ryttare och utan ryttare ; )


         
Thule !<3

      
Lilleman !<3


Frida & Thule !<3

Jag & Stellmagic !<3



Pusshej! ;D


Kommentarer
Postat av: gh

thule kommer bli frisk jag lovar :)

2011-08-20 @ 00:28:45
Postat av: Pia

Tack Gahzal ! Du är bäst som hjälper Frida och så med Thule ! ; ) <3 Älsakr diiig !<3

2011-08-20 @ 00:33:07
URL: http://piajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0