Inte bloggat ; (

Hej !

Förlåt att jag itnte bloggat på JÄTTE länge men har varken varit hemma på länge eller haft dator eller internet ; ( Så det är därför men nu så kommer jag att blogga från min pappas dator för att från min dator så går det ite att lägga in inläggen bara skriva så jag skriver från dwen här datorn nu ; ) Det går bra ; ) Får bara lägga in alla bilder jag har på min dator till den här *; )

Jaja nu ska jag berätta om dagen ! ; )

Idag haar jag inte gjort så mycket, jag vaknade vid 09.00 hos Frida , så jag tänkte att hon får sov lite till eftersom det va gansak tidigt ; P Så hon sov till 11.00 då vaknade hon ; ) Under den tiden lånade jag hennes dator och kollade fb osv. ; )

Ja, som dsagt så har det inte hänt så mycket iedt, men men skrivere mera ikväll tror jag ; ) Annars imorgon ; )

Pusshej ! ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0