Förlåt..

Hej !

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men min blogg dampade sönder ! Det gick inte att lägga upp inläggen! Men nu går det tack vare hjälpen jag fick av http://patriciaaigaa.blogg.se/ ! Hon är Bäst ! ;D <3 Men men, nu hade jag tänkt skriva lite om mig själv, Thule och lite om dagen ;)

Lite om mig !

Namn: Pia!
Smeknamn: Dikdykarn!
Efternamn: Jonsson!
Ålder: 14!
Intresse: Vänner & Hästar!
Häst/Hund/Katt: Häst!
Vilken Skola Går Du På: Vammarskolan!
Har Du Husdjur Hemma: Ja!
I Så Fall Vad För Djur: Fisk, Katt & Kanin!
Namn På Djuren: Sessan, Mia & Ivan!
Vilka Bor Du Tillsammans Med: Mamma & Pappa!
Har Du Syskon: Nej!
Var Bor Du: Valdemarsvik!
Rider Du: Ja, Ibland!

Jaa det va lite om mig! Nu kommer lite om Thule ! ;) <3

Lite om Thule !

Namn: Master Ping!
Smeknamn: Thule!
Ålder:
Intresse:
Står Han På Ridskola:
Sällskap:
Var Bor Han:
Ägare:
Favorit Gångart:
Padock/Skog/Väg/Fält:

Jaa det va lite om Thule ! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0