Ingen dator ; (

Hej !
Förlåt att jag inte skrev igår kväll men hade ingen dator ; ( ( va hos http://Friidamalmberg.blogg.se/ )

Igår så åkte Patricia hem från Frida och Aiga ; ( Vi hade fett kul ; ) Jag red inte igår tyvärr ; ( Jag skulle ha ridit idag men så sa Frida att Thule skulle få ledigt idag ;( Sen efter typ 1-2 timmar så kommer Robin (Fridas lillasyster) hem och säger till Frida att Robin, Frida, Danne och Piia ska åka till Tuija och Jazz och dom och sova där 1 natt ; ( Jag ville också med men pappa sa att jag va tvungen att åka hem idag ( han sa det igår ) så Piia skjutsa hem mig när dom skulle dit och just när domhade åkt swäger han att jag kunde ha fått följa med ! ;@ ; ( Så jag skrev till Jazz att hon skulle be Frida ringa mig när hon kom dit ; ) men hon ringer ju aldriiig ; ( Nu sitter jag och väntar på att Frida ska ringa men faktiskt så tror jag att hon INTE kommer ringa ; ( Jag ska nog ringa Frida imorgon när jag vaknar och frågar när dom ska åka hem och fråga om dom skulle kunna va snälla och hämta upp mig ; D



Pesentation om Thule :

Mankhöjd : 155 cm!

Född : 1992!

Ras : Varmblods travare!

Ägare : Frida Malmberg!

Intresse : Rida ut i skogen! ; P

Favorit gångart : Galopp

Färg : Mörk brun!

Namn : Master Ping men kallas Thule ; ) Alla säger Thulr ; )

Han galopperar hellre än att trava, äver fasst han är en travare ; P

Han är GRYMT snäll! Vill ryttarens bästa, skulle aldrig skada ryttaren med vilja !

Stark eller Svag : STARK!!

Jag ska ta hand om Thule åt Frida för han typ för stark eller vad man ska äga för henne ; )

Han är snäll i både hage och stall ; ) Lite ranghög (INTE MYCKET!!!)

Han älsakr att rulla sig i ler pölar ; P

Han är en av dom underbaraste hästarna jag vet ! ; D

När jag tar hand om Thule så ska Frida skaffa en ny häst ; ) Det kanske blir en maxad c-ponny ; ) Fett fin ; D





Det va lite om min gulleplutt Master Ping ; ) <3

Här kommer en bild på plutten ! ; D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0